ORDAS

ORDAS

Met ORDAS, Organi Administration and Distribution System, haalt u een oplossing in huis die op het tempo van uw onderneming meegroeit. Met onze sectorgebonden kennis en onze ervaring in het analyseren en optimaliseren van alle bedrijfsprocessen helpen wij u in het opzetten van het automatiseringstraject op maat van uw onderneming.

Analyser

Analyser

Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Verkoop

Verkoop

Module voor het beheer van de volledige verkoopcyclus (offerte, order, levering en facturatie).

Aankoop

Aankoop

Module voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Voorraadbeheer

Voorraadbeheer

Inventory Management System (IMS) voor strategisch aankoopmanagement: inzicht in het hele aankoopproces, van aanvraag tot levering.

Boekhouding & Finance

Boekhouding & Finance

Integratie met het financiële pakket (adressen, klanten, leveranciers, aankoopfacturen, verkoopfacturen, cheques, transfers) voor een volledige boekhoudkundige opvolging.

Digitaal Archief

Digitaal Archief

Geïntegreerd digitaal archief van alle documenten (foto’s en bestanden aan artikelen, leveranciers, aankoop- en verkooporders) doorheen alle modules van de toepassing.

Connect

Connect

Elektronische gegevensuitwisseling (EDI) voor onder meer orders, verzendnota’s en facturen
Import / export mogelijkheden van en naar MS Excel. Verregaande integraties met externe pakketten (MS Outlook, bankcontact, track & trace systeem voor transport …).

Workflow

Workflow

Workflow management voor ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend). Ingebouwde procedures voor goedkeuring, klachtenafhandeling (doorheen alle modules van de toepassing en overschrijdend)

Reporting

Reporting

Voorgedefinieerde lijsten en statistieken doorheen de hele toepassing.
Verregaande integratie met MS Excel, Crystal reports, …

Warehouse Management

Warehouse Management

Warehouse Management System (WMS) voor het optimaliseren van uw magazijnbeheer. Registratiesysteem om alle bewegingen in het magazijn te registreren op basis van barcodescanning (RF of 3G/4G) of via voice picking.

CRM

CRM

Module voor het beheer van commerciële relaties. Naast het registreren van todo’s en agendapunten, geeft de tool eveneens real-time inzicht in actuele financiële en operationele cijfers.

Web / Mobile

Web / Mobile

Mobile app voor de consultatie van financiële en operationele gegevens van klanten en leveranciers.

Webshop

Webshop

Geïntegreerde webshop module voor online verkoop, met real-time toegang tot actuele stock, prijzen, …

Grafische planningsmodule

Grafische planningsmodule

Tool voor het automatisch beheer en plannen van resources. Visuele weergave van de planning. Integratie met track & trace systeem.

Klachtenbeheer

Klachtenbeheer

Module voor gecentraliseerd beheer van klachten van klanten, leveranciers en interne niet-conformiteiten, met uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Customs

Customs

Geautomatiseerde afhandeling van alle douaneformaliteiten voor import- en exportactiviteiten.

Installatie

Installatie

Beschikt u over een eigen installatiedienst? Op een eenvoudige manier genereert u werkopdrachten voor uw medewerkers of onderaannemers voor uitvoering van uw opdrachten. Registreer de effectieve verbruiken en gepresteerde uren via de Mobile App. Deze module is geîntegreerd met de planningstool.

Service & Assets

Service & Assets

Module om de geïnstalleerde basis (assets) bij klanten of binnen de eigen organisatie op te volgen en technische interventies en periodiek onderhoud aan te sturen.

E-portal

E-portal

Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

Mobile (service)

Mobile (service)

Via de Mobile App hebben uw techniekers een real-time inzicht in de uit te voeren opdrachten, en kunnen zij effectieve verbruiken en prestaties noteren. Prestatie- en levernota’s kunnen digitaal ondertekend worden door de klanten.

Events

Alles bekijken

Strategische partnerships