
ORAS
ORAS, Organi Accounting System, is een top financieel pakket voor zowel Finance departments van middelgrote en grote ondernemingen als voor Accountantskantoren.

Unified Communications
Communicatie dispatching. Module voor de automatische afhandeling van elke vorm van communicatie (mail, sms, fax, papier, telefoon).

Analyser
Uitgebreide managementrapportage via Qlikview voor het opmaken en verzenden van periodieke rapportering naar uw cliënteel.

Boekhouding & Finance
Zelflerend boekhoudpakket voor het semi-automatisch afhandelen van boekhoudkundige verrichtingen.

Digitaal archief
Digitaal archief van al uw (financiële) documenten opgeslagen in overzichtelijke mappen. Het digitaal archief is het hart van de boekhouding. Documenten en communicatie van boekhoudstukken is voor u en uw klant beschikbaar met enkele muisklikken.

Connect
Verregaande integratie (met Isabel, CODA, Accon, First, ECB, Companyweb, Graydon, Vies) en uitwisseling met uw klanten.

Workflow
Gestructureerde workflow als kortste weg naar resultaat middels ketenbeheer, beheer van aandachtspunten, en een goedkeuringsmodule op betalingsniveau.

Reporting
Geïntegreerde tool voor flexibele rapportering (vanuit elke module van de toepassing), waaronder balans, exploitatie, historieken, openstaande posten…

Facturatie
Eenvoudig geïntegreerde facturatiemodule, gekoppeld aan een artikelbestand.

Web / Mobile
24/7 toegang tot de (online) boekhouding en het digitaal archief via uw web browser of mobile device.

Dossierbeheer
Permanente dossieropvolging, geïntegreerd in de volledige boekhoudkundige verwerking.

Vennootschaps- en forfaitaire boekhouding
Naar gelang de noden per dossier kan er steeds een gepaste analyse en BTW-aangifte (alsook forfaitair) worden opgemaakt.

Prestatiebeheer
Automatische opvolging en facturatie van uitgevoerde prestaties per werknemer en dossier.

Agendabeheer
Dossieragenda (overzicht wie wat wanneer moet doen in een dossier) voor een efficiënte samenwerking intern en met uw klanten.

Boekhouding & Finance
Boekhoudpakket voor het semi-automatisch afhandelen van boekhoudkundige verrichtingen.

E-portal
Alle tools beschikbaar via uw persoonlijke portal. Het platform is 24/7 toegankelijk voor interne medewerkers en klanten. Via de e-portal stelt u informatie vanuit de back-office beschikbaar en kunt u 1-op-1 gestructureerd communiceren met uw klanten en andere betrokken partijen.

OCR scanning
Module voor het:
- scannen en annoteren van facturen.
- uploaden van digitale facturen aan de hand van Europese standaarden (ubl, e-fff).