Nieuwsarchief

Voordelen van een digitaal archief

Uw organisatie krijgt dagelijks op verschillende manieren & plaatsen informatie binnen, zowel per post, mail, fax als elektronisch. Allemaal bevatten ze cruciale informatie die beschikbaar moet zijn in uw ERP systeem. Dit kost u veel papier, tijd en personeel en dus geld.

Heeft u wel eens gedacht aan document automatisering?

Het Digitaal Informatie Systeem (DIS) van Organi biedt u een gebruiksvriendelijke oplossing voor het digitaliseren & centraliseren van de volledige documentenstroom.

DIS in een notendop

  • Archivering van alle soorten documenten, zoals offertes, orderbevestigingen, leveringsnota’s, aan- en verkoopfacturen, prijsaanvragen, bestel-en afhaalbonnen, certificaten, …
  • Documenten zijn op elk moment consulteerbaar voor de bevoegden van de organisatie.
  • Automatische link tussen gerelateerde documenten (bijvoorbeeld van offerte tot factuur).
  • Opslag inkomende mails en bijlagen (integratie met Outlook).
  • Uitgebreide opzoekingsmogelijkheden.

5 voordelen van een digitaal archief

  • U hoeft geen klassement meer bij te houden.
  • U hoeft nooit meer te zoeken naar documenten, e-mails, ... .
  • U werkt beter samen.
  • U heeft / geeft beveiligde toegang tot confidentiële informatie.
  • U kunt sneller inspelen op vragen van klanten en leveranciers.

Extra mogelijkheden

  • Via de mobile app hebben ook collega's op de baan 24/7 toegang tot het digitaal archief.
  • Mits een kleine uitbreiding kunt u documenten ook ter beschikking stellen aan derden via passende gebruikersprofielen (document portal).

Heeft u interesse in deze oplossing, neem dan gerust contact met ons op.

Alle nieuwsberichten