Nieuwsarchief

Organi ondersteunt groeistrategie van Accountantskantoor De Graef-Linsen & Co

De Graef-Linsen is een zeer speciale klant voor Organi. De Graef-Linsen is al van dag 1 klant bij Organi. Het succes van de samenwerking is gebaseerd op een echte win-win situatie. De praktijkervaring van het kantoor heeft mee gezorgd voor de ontwikkeling van het boekhoudpakket. De jarenlange samenwerking heeft gemaakt dat ORAS III is uitgegroeid tot een bijzonder volledig boekhoud- & accountancy pakket.

De Graef-Linsen is doorheen de jaren uitgegroeid tot een toonaangevend kantoor voor accountancy, fiscaal, financieel en strategisch advies. In totaal behandelen 35 medewerkers zowat 1500 administraties. Het kantoor, met vestiging in Neerpelt, bekleedt in de regio een mooie 7de plaats in de sector.

ORAS III als motor van het kantoor

ORAS III, het boekhoud & accountancy pakket van Organi, biedt het kantoor een totaaloplossing voor een volledige (digitale) dossieropvolging geïntegreerd in de boekhoudkundige verwerking. De oplossing beschikt over de nieuwste technologieën inzake communicatie en uitwisseling van gegevens (e-mail, EDI, XML, PDF, UBL/e-fff, ...). ORAS III wordt ook permanent ge-update volgens de meest recente wetgeving en nieuwe ontwikkelingen middels een vlotte samenwerking met de bevoegde overheidsinstanties. Voorts zorgen de verregaande integraties/koppelingen voor een optimale procesverwerking van alle boekhoudkundige verrichtingen. Het onderliggend Progress® OpenEdge® platform biedt een performante en zeer stabiele toepassing.

Groeistrategie

De markt waarin De Graef-Linsen & Co opereert, is continu in beweging en vraagt om een dynamische visie. Om mee te evolueren met de noden van “het kantoor van de toekomst” en om de communicatie met de klanten te optimaliseren, staan nog enkele uitdagende projecten gepland, waaronder de implementatie van de OCR scanning module en het klantenportaal.

OCR scanning

Met deze module zal het kantoor aangeleverde aan- en verkoopfacturen kunnen omzetten in pdf-formaat, vervolgens met OCR (Optical Character Recognition) technologie alle relevante data uit deze documenten halen en automatisch opnemen in de ORAS III boekingsprogramma’s. Ook digitaal aangeleverde facturen in e-fff formaat zullen direct verwerkt kunnen worden.

Klantenportaal

Met de implementatie van het klantenportaal wilt het kantoor de samenwerking met haar klanten verder vergemakkelijken. Via het online platform zullen klanten 24/7 real-time toegang hebben tot hun dossier en alle soorten documenten. De oplossing biedt tevens permanente inzage in managementrapportage via overzichtelijke & begrijpelijke dashboards van financiële cijfers.

Met de geplande nieuwe ontwikkelingen zal De Graef-Linsen een snellere, digitale service te combineren met meer persoonlijk advies.

Download de volledige reference case.

Alle nieuwsberichten