Organi is an IT service provider, specialised in software, hardware and services. bg

Organi is an IT service provider, specialised in software, hardware and services.

As IT partner, we offer our various national and international clients the very best service based on sectoral knowledge and experience, modern technology and optimal accessibility.

Specialised in 4 market segments

Bailiffs

Bailiffs

TAGOR, the Dutch acronym for Total Automation for Bailiffs by Organi, is an extraordinarily comprehensive package and a highly flexible standard solution which allows us to tailor the application to your personal requirements.

More about TAGOR
Bookkeeping & Accounting firms

Bookkeeping & Accounting firms

A superb financial package for Finance departments of medium-sized and large companies as for Accounting firms.

More about ORAS
Trade & Industry

Trade & Industry

An all-in-one solution for specific sectors such as the construction industry, timber yards, concrete plants, suppliers of tiles and natural stone, steel and metal, the food and beverage industry, mechanical engineering businesses, suppliers of chemica

More about ORDAS
Logistics

Logistics

All-in-one solution for the operational and financial management of freight forwarders, storage operators, container logistics, customs offices and industrial companies with logistical processes.

More about OLS

Some references

Atlas Copco Power Tools Distribution
Atlas Copco Power Tools Distribution

Power Tools Distribution grows and automates with OLS Customs

View this case study
Audi
Audi

Audi relies on the Customs software from Organi

View this case study
Coeck
Coeck

Organi, the right software, the right supplier

View this case study
De Graef-Linsen & Co
De Graef-Linsen & Co

ORAS as the company's engine.

View this case study
Relex
Relex

Mobile app automates service process at Relex

View this case study
Verschaeren & Mertens
Verschaeren & Mertens

ORAS provides time gain at Verschaeren & Mertens.

View this case study
View all references
"De Customer Care afdeling bestaat uit een gespecialiseerd team met sectorgebonden kennis en jarenlange ervaring. Dat merk je duidelijk in hun ‘after service’
"
"De installatie is vlot opgeleverd en geïnstalleerd zonder dat ik daar zelf veel voor moest doen."
"
"
"Organi denkt mee om onze bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere service aan onze eigen klanten."
"Er wordt een degelijke voorbereiding gedaan. Er werd een duidelijk projectontwerp gemaakt op basis van gesprekken. Er is goed nagetrokken wat we allemaal nodig hadden."
"Onze contactpersonen zijn vrij goed bereikbaar. Ze houden goed contact en nemen zelf initiatief om op te bellen.

"
"De facturatie is transparant. Bij elke dienstverlening wordt een taakoverzicht afgetekend. Er is daar weinig discussie over."
"Vlotte contacten, goede gasten."
"Organi begreep ons bedrijf en wat er nodig was om ons succes te handhaven. Zij hadden een bewezen ervaring met soortgelijke projecten en een industrie-specifieke knowhow. En het systeem kon al onze bedrijfsprocessen ondersteunen."
"De omschakeling verliep uitstekend. We hadden geluk dat Organi de kennis en knowhow heeft om dergelijke snelle en naadloze opstelling te ondersteunen."
"Het klikt goed met de verschillende key-spelers. Ik heb begrip voor ze een zij voor mij. Het is en prettige samenwerking. We zitten op dezelfde golflengte."
"Ze brengen goede oplossingen. Het basispakket is bijzonder compleet waardoor slechts beperkt maatwerk nodig was. De toepassing is functioneel goed en technisch zeer stabiel."
"Organi meets all the requirements and offered the best price-quality. Moreover, there was an immediate click between Organi and the IT-team from Audi. This was for us an important argument to choose for Organi because IT security is a very important aspect for Audi."
"De prijs-kwaliteitsverhouding was natuurlijk een doorslaggevende factor in onze beslissing. Maar ook het feit dat Organi ons verzekerde dat het alles kon ontwikkelen wat we nodig hadden, zelfs als het op dat moment nog niet bestond. Andere leveranciers waren minder flexibel om te beantwoorden aan onze behoeften."
"Ze brengen betrouwbare oplossingen. Ze zijn vertrouwd met de sector ze begrijpen ons vakgebied goed. Dit is zeer belangrijk."
"De Customer Care afdeling is zeer goed op de hoogte van het project. We hebben duidelijk niet te maken met een gewoon call center. De Customer Care afdeling van Organi is bemand met medewerkers die kennis van zaken hebben. Onze vragen zijn daarmee doorgaans direct opgelost. Top service!"
"Ze kennen hun materie en zijn zeer klantvriendelijk."
1977Organi Founded
75+Organi colleagues
200+Customers
6000+Users

Strategic partnerships