Advanced Heading
TAGOR

Totale Automatisering voor Gerechtsdeurwaarderskantoren van Organi

Een softwareoplossing met een waaier aan standaardfunctionaliteiten die aangepast kunnen worden aan de persoonlijke wensen van elk gerechtsdeurwaarder- en incassobureau.

Het softwarepakket TAGOR is een totaaloplossing voor gerechtsdeurwaarders en incasso’s die tot stand is gekomen dankzij een nauwe samenwerking van verschillende deskundige partijen, deurwaarders en hun medewerkers.

Organi brengt meer dan 40 jaar ervaring in software voor gerechtsdeurwaarders samen met moderne technologie en de beste ondersteuning.

Algemene basismodules

  • Volledig dossierbeheer met tal van automatismen en behandeling in collectie zowel voor burgerlijke als parketdossiers.
  • Integratie met de financiële software ORAS voor een volledige boekhoudkundige opvolging van vennootschappen en zelfstandigen.
  • Workflow: module voor de definitie, uitvoering en planning van taken. Met deze module kan de systeembeheerder verschillende stappenplannen vastleggen die door het systeem op een gepland tijdstip automatisch uitgevoerd worden.
  • Rapportering in Excel en Crystal Reports.
  • Een digitaal archief dat al uw documenten online verzamelt en altijd toegankelijk is.
laptop boekhouding & accountancy
puzzelstuk boekhouding & accountancy

Integraties

In TAGOR zijn er verschillende integraties mogelijk o.a. voor het opzoeken van persoons- en bedrijfsgegevens en voor het opvolgen van solvabiliteiten:

Companyweb
✓ CREA
✓ CBB
✓ CROS
✓ DIV
✓ Graydon
✓ KBO
✓ Rijksregister
✓ VIES

Extra add-ons

Bovenop het basispakket

Integratie sms en telefonie

Deze softwaremodule zorgt voor de automatische afhandeling van elke vorm van communicatie (mail, sms & telefoon).

Er is een communicatiedispatching volgens prioriteit, routing en automatische afhandeling waarbij elke medewerker altijd onmiddellijk alle beschikbare informatie op het scherm krijgt: taal, status, naam, adres, openstaande schuld, dossiernummer…

Via onze apps heeft u alle info ter beschikking waar en wanneer u maar wilt. Heel handig als u voor uw bezoek ter plaatse nog even snel iets wilt nakijken op uw mobiel toestel!

Er zijn 3 web apps:

  • Deurwaarder op de baan: de deurwaarder kan o.a.  dossiers en solvabiliteitsgegevens raadplegen.
  • Klantenportaal: uw klanten kunnen  dossiers raadplegen en updaten.
  • Debiteurenweb: debiteurs kunnen dossiers raadplegen, betalingen uitvoeren…

Een business intelligence tool toont u dashboards met historische én realtime data en genereert rapporten om u inzicht te geven in de belangrijkste cijfers.

U krijgt een antwoord op vragen als “Wat is het recuperatiepercentage voor een bepaalde klant?”, “Hoeveel dossiers krijgen we van een bepaalde confrator?” en “Hoeveel aktes werden er in de voorbij maand betekend?”.

Er zijn ook integraties mogelijk met verschillende platformen voor dossieruitwisseling: VLABEL (DIAM), Evorec, RSZ (JD-Consult), TADA… Al deze platformen worden op maat geïntegreerd in uw TAGOR-softwarepakket.

Onze klanten

Enkele klantcases

“Zonder TAGOR zouden we dubbel zoveel personeel moeten inschakelen”, aldus Nicolas De Wilde, bestuurder & kandidaat-gerechtsdeurwaarder.
Gerechtsdeurwaarderskantoor Dikaioma is sterk geautomatiseerd dankzij de softwareoplossingen van Organi.
Paul De Haes
Paul De Haes Business Unit Manager
Paul werkt bij Organi sinds 1993. Hij leidt het TAGOR- en ORAS-team, maar staat niettemin ook dicht bij onze klanten. Hij adviseert hen en begeleidt hen bij al hun vraagstukken. Verder is Paul ook onze interne specialist voor alles wat met telefonie te maken heeft.

Gratis demo aanvragen?

Laat uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact op met u!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.